Sanningen om Kenza

Det är många som har mailat in tips om Kenza! Har hört från flera källor att hon inte är lika trevlig i verkligheten som hon är i bloggen. Dock vet vi inte om detta är 100% sant så ni får läsa och säga vad ni tror! Här kommer utdrag ur två mail vi fått från er läsare.

 

"En kompis till mej såg Kenza nu i helgen (tror det var i Lördags). Kompisen till mej ville ta kort och få en autograf av Kenza. Men Kenza var så otroligt otrevlig när min kompis fråga. Kenza sa " Ser det ut som jag har tid med det nu?". Då blev min kompis arg och ledsen....."

och

"Jag var och shoppade på MQ, och då var Kenza där. Det var jättelång kö, och istället för att stå i den så trängde hon sig före alla och sa något i stil med " Jag är känd, jag har bråttom" Det var inte sjyst och jag tycker inte om henne efter det. Hon är en riktig diva!"



Vad tror ni? Kan detta stämma?


Kommentarer







Namn:

E-post: (Publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0